»To nakazuje, da moramo imeti v našem šolskem sistemu različne načine ugotavljanja znanja učencev, ki so osnova za resne ukrepe, ki jih je treba potem izpeljati na ravni posamezne šole in šolskega sistema.«
»Šolska praksa kaže, da so interne ocene zelo visoke, kaže pa tudi to, da ima socialnoekonomski status, iz katerega otrok izhaja, zelo velik vpliv tudi na želje po nadaljnjem izobraževanju.«
»Če si predstavljamo, kako poteka delo v oddelku 25 učencev, med katerimi so tako velike razlike, mi pa od učitelja pričakujemo, da se bo prilagajal popolnoma vsakemu posameznemu učencu, je to izredno zahtevno.«
»Gre za vprašanja strokovne avtonomije učiteljev vse do skrbi za njihovo počutje v šoli. Mislim, da bomo lahko kar uspešno integrirali te ideje v naše razmisleke.«
»Da bi privabili čim več mladih na pedagoške študijske programe, je treba delati predvsem na promociji učiteljskega poklica in hkrati tudi na izboljšanju položaja učitelja v naši družbi.«
»Vrsto let smo opozarjali, da se vsak, ki je šel skozi izobraževalni sistem ali ima svojega otroka v šoli, danes počuti, da je strokovnjak na pedagoškem področju.«
»Čeprav primerjava dosežkov med posameznimi leti po besedah Vogrinca ni 'strokovno korektna, ker so bili preizkusi drugačni', pa je vseeno mogoče ugotoviti določen trend.«
»Rezultati o povprečnih dosežkih učencev 6. in 9. razreda pri NPZ-ju so pokazali, da so razlike bistveno večje med dosežki učencev iste šole kot med dosežki učencev različnih šol.«